Doktorlar Yarın yeniden grevdeler. Yarın sabah erkenden ilçeden aydın kadın doğum hastanesine gidecektim randevusuz. Bilgisi olan var mı acaba aydında kadın doğum doktorları görevde mi grevde mi? En son grev zamanı olsa da ilçedeki doktorm görevdeydi o yüzden soruyorum