Deletedmon00881 Deletedmom83940 içine çok kayısı koyma cırcır olursun, yoksa içebilirsin no problem şşş 😁
Sirkelimon Deletedmom83940 Normalde meyve suyu içmem ama ananem kendi vişnesi, çileği ve eriği buzluğa atıyor 5 litrelik düdüklüye bir poşet vişne yarım poşet erik şekersiz kaynatıyorum haftada 5 litre karı koca içiyoruz bayılıyorum
Deletedmom83940 Deletedmon00881 yok canım sabahları kahvaltı yaparken bişey içemiyorum çay da gitmiyor sıcakta
Vera09 Deletedmom83940 çayı zaten içemiyorum sabah d vitamini kan ilacı kullandığım için süt de içemiyorum sabah bildiğin boş geçiyor benm kuru kuru😄
Deletedmom83940 Minigindunyasi kaynayan suya erik ve böğürtlen koydum yarım saat kaynatıp yarım bardak şeker ekledim kendini belli ediyor zaten erikler sonra altını kapattım soğumaya bıraktım