Sedaanaz Kızlar donmuş 5. Gün tek embriyo transferi yapıldı. Gün 97 Gün 432 çıktı Sizin 10. Gün kaçtı
Sehrbnon12 Sedaanaz ayy cok güzel benim 12 gün 350 2 gün arayla tekrar yaptım 800 cıktı ve suan 15 haftalık ikizlerime hamileyim 2 adet dondurulmuş 5.gün embriyosu transfer oldum bende canım
Durucan Sedaanaz Benim ilk gebeliğim de 5. Gün tek embriyo transfer edildi. 10. Gün değerim 240 çıktı hep 2 kat artış oldu 2 aylık olunca tek yumurta ikizi olduğunu öğrendik. Sizin değerde fazla o yüzden bilemedim pek
Bebekdelisi Sedaanaz betayla belli olmaz cnm benım cok yüksek diye dr ikiz dedi gidince gerçekten 2 kese vardı ilki 220 12 gündü 449 14 gündü tekti dogdu
Meltemaydg Yaa cuma günü bende sonuç alicam ama çok korkuyorum buda negatif gelir diye. Benim transferimim 8. Günü bugün 4. Gün briyosu kondu kan versem çıkar mı ki
Ozgee_01 Meltemaydg Canm bende 9. Gün yaptrmstm kan testi 367 ckmsti şuan 23. Haftadayiz🙈 cikar bence yarin ver
Meltemaydg Ozgee_01 çok korkuyorum yaa sbaahdan beri kan versem mi vermesemmi diye düşünüyorum gidiyorum ozaman kan vermeye dua edin pozitif olsun❤️🤲😍
Ozgee_01 Meltemaydg kuzum üzgünüm ama 0,cktysa yükselmesi zor 5 uzeri olmasi gerekiyo üzülme kolay degil ama yeniden denersnz