uraz_ve_annesi- Ben eşime güzel bir saat ve yazlık bir gömlek aldım,bebeğimizin doğumuna 8 gün var 8 gün sonra kucağımıza alicaz,oğlumuzun adına da güzel bir mektup yazdım içimden geldiği hislerime göre bebeğimin ağzından dokulurcesine,ve bunları yazarken de ağlayarak yazdim :) kutu yapıp iş yerine göndereceğim;)