hilal2022 İlk bebeğim 37. Haftadayiz ama sıcakta hamile olmak ne zormuş 1 aydır çok zorlanıyorum gercekten 🥲🥲🥲
Eslem_1 hilal2022 ben de 37 deyim neyse ki az kaldı Eylül ekimde doğuracak olanlara Allah sabır versin diyelim 🤭
iremss hilal2022 bende 36 haftaym ama zormuş yaz dönemi iyi ki son anlar denk gelmiş diğer türlü düşünemiyorum kendimi
Hatice2323 hilal2022 ah ahhhh Eylül de doğum bütün yazı gecirecem hamile hamile hemde en zor dönemleri sizin ki bitmiş ne kalmış ki . Hayırla kucağınıza alin insallah
hilal2022 Eslem_1 bende şuan şu merak var acaba Haziran’da mi doğacak temmuzda mi ☺️ varmi belirtilerin senin gunumuz aynıdır büyük ihtimalle benim son gün 4 temmuz ☺️
Elisarli Benim doğumum Eylül de şimdiden zorlanıyorum sıcaktan tansiyonum çok düşüyor ve ödemlerim oluştu Temmuz Ağustos ta ne yapçam bilmiyorum 🤷♀️
Eslem_1 hilal2022 bazen benimde aklıma geliyor 37+4 teyim temmuzun ilk haftası dedi doktor ama gün vermedi tabi..bebek de dönmedi hala bekliyorum
hilal2022 Eslem_1 benimkide dönmedi ama rahim küçülmeye başlamış dedi doğuma hazırlanıyor dedi birazda kasılmalar oluyor ama çok değil bende hala bekliyorum