Tubacngl Ben sadece decavit kullanıyorum d3 falan vermedi bahsetmedi bile ilk gebeliğim olduğu için pek bilgim yok doktora sorayım olmadı
Zehragniken Rmysa0308 ben günde 2 tane içiyorum canım. Sabah kahvaltıdan sonra birde gece yatarken. Doktorumun önerisiyle 2 tane içiyorum