sherwoodTR Mlkgnlty ben 23 haftalığım 5 aylık hamileyim. Minicik belli belirsiz bir göbeğim var. Belli bile olmuyor. Yapısal demekki
Heyla Mlkgnlty Canım ben 59 ile hamile kaldım bulantılarla 55 düştüm uzun zamandır 55im şişkinlik ve gaz olduğunda acayip şişiyor bazen 1-2 gün öyle kalıyor şiş halini sana atsam şok olursun 😅
Mlkgnlty Stella_0 ay kadın gözüyle beni tartıyor her gördüğünde Sanki gören var da hamileliğini Allah var inanmıyorum çoğuna.Sürekli ben hamileyken şöyleydim hiç bulantım olmadı hiç kilo almadım kimseler inanmadı hamileliğime vs mobing yapıyor resmen 🤦🏻♀️
eflinveannesi Mlkgnlty benimde çok erken çıktı daha ilk aylarda normal kıyafetlerim olmuyordu bunaltiyordu beni dar geliyordu 4 ay da hiç kilo almama rağmen Şimdi 27haftaligiz karnım doğurdu dogurcak gibi😅
Deletedmom727272 Mlkgnlty yok değilsin ben hamilelik öncesi bile gazdan hamile gibi gözükürken şuan göbeğim mhmhmh😁 zaten aldığın kilodan ziyade genişleyen rahmin çıkarıyor karnını😊
annesinin_beybisi Mlkgnlty gazdan oluyor ya ben hayret ediyodum daha mercimek tanesi kadar nasıl göbeğim cikabilir diyordum 😄 simdi 28 haftaligim gobegim gayet normal
ranadogan0 Mlkgnlty 39-40 kg ile hamile kaldım adet görmediğin için alt karında şişlik olur ya heh öğrendiğimde öyleydi 😂 şuan 39+3 aşırı büyük bi karnım yok ama başından beri karnım var 😂