Kizilkafaa Ama şans eseri iptal olmuştu sen gitmeden 1 hafta önce ya da en kötü 2-3 gün önce ara mutlaka cünkü o hastane boş ama radyalog doktorun önü sıra doluydu. Yani adam belli ki baya öneriliyor sadece ona gelen oluyordu. Biz gittik 1 bucuk saat bekledik o derece, giren cıkmıyodu. Meğersem adam baya detaylı bakıyormuş. O yüzden uzun sürüyormuş.