yeliz007 Bugün sağlıkocağından sonuçlarımı aldım kendi özel doktoruma whatsapp üzerinden yazdım TSH değerin yüksek geldiğinde bakalım dedi Ne olacak şimdi Sonuç değeri 4,57 Referans aralığı 0,27 - 4,2
Sinemkocak yeliz007 benimde ilk hamileligimi ogrendigimde 5 üzerindeydi. 3 aydir ilac kullaniyorum ve 2bucugun altında suan. Korkmayin hiç doguma kadar ilacla devam ediyoruz bi sorun olmaz dedi doktorum
-BESTE- yeliz007 hic sıkıntı etme canm hamilelikte yükselebiliyr benm de öyleydi ilaçla normale dönüyor önemli biwey değil üzme kendini
Sinemkocak yeliz007 bende ilk duyduğum da üzülmüştüm ama doktorum icimi rahatlattı. Her ay kan veriyorum tsh bakiliyor bir sıkıntımız yok şükür 🥰
Buser54 T3 t4 anti Tpo oranlarına falan da bakılıyor sonra ilaç veriliyor diye biliyorum. Büyük bir problem değil. Tiroid rahatsızlığı. Kuzenimin de hamileyken şikayeti üzerine bakıldı ilaçla gebeliğini sağlıklı bir şekilde tamamladı. Ablam halihazırda hastaydı gebe kalınca ilacının oranı yükseltildi şu an 34.haftada bir sorunu yok çok şükür. Siz de içinizi ferah tutun :)
Glnr-2021 Geçen hafta benim de yüksek çıktı ama ben aile hekimliğinde yaptırmıştım doktorum aile hekimliğinde yapılan testler yüksek çıkabiliyor hastanede tekrar yaptır diye öneride bulundu aile hekiminde 3.03 hastane sonucumda da 2.50 çıktı
Buser54 yeliz007 evet insan duymayınca tedirgin oluyor, doktorlar da her zaman açıklamıyor, internet de gereksiz korkutuyor 😅 böyle yaşayanlardan duymak su serpiyor insanım içine