Merhaba kızlar 23 haftalık hamileyim dudak üstümde anlımda elmacık kemıklerımde hafıf sıyah lekeler oluştu sizinde başınıza geldımı dudak üstümdekı daha koyu ve benı rahatsız ediyor gebelıgım sonunda gecmezse krem maske her neyse kullanmayı dusundum ama yenıyken sımdımı kullanmalıyım sizce dogum yapınca gecer dıyorlar ikinci bebeğim ilk hamileliğimde yüzümde böyle olmamıştı