09Tugba_0909 Kızlar 2 li tarama testi yaptım çok şükür herşey çok güzel çıktı doktorum 3 lü tarama testi yapicaz dedi ben gerek var mı eğer yoksa yapmak istemiyorum dedim yapmanda fayda var yap derim dedi doktorum sizce yapmalımım kararsız kaldım hanımlar 🤷