Melisa1- benim de vardı ilk üç ay sürdü hatta progestan hap ve iğnesini kullandım bol bol su içtim meyve yedim düzenli beslendim çok şükür geçti . Doktorum sırf stres yapmayayım diye çok yumuşak bir üslupla söyledi hatta başta söylemeyip en sonda söyledi düşük riskin vardı stres yapma diye söylemedim sana dedi . Sende stres yapma sürekli sol tarafına uzan , ağır kaldırma , yukarılara uzanma inşallah bi sıkıntı olmaz . Şu an 30+3 haftadayım ☺️☺️