Kızlar bugün lohusa takımımı falan aldım işte ufak tefek kalan eksikler vardı onları hallettim yine bir iki bir şey var onları da alırım inşAllah . İki tane düğmeli pijama takımı falan aldım zaman daralıyor hastane çantasınıda bugünlerde hazırlamaya başlıcam inşAllah kalan son kıyafetleri var onları da yıkayıp kaldırırsam bi oh çekicem 🤲🏻🙏🏻 Sizler ne durumdasınız ❤️