Kızlar az önce post açmıştım zaten. Doğum yaptım sabah 4.45 te. Maşallah çok şükür sütüm var göğsümden akıyo sürekli. Ama göğüs ucum hiiç yok. Bebek tutarken zorlanıyo genelde. 1 saate emzirmeye çalışıyorum. Yanımda annem kalıyo. Sabah kan şekerine baktıklarında oo çok iyi dediler. Öğlen baktıklarında yanlışlıkla ikimizde 2.5 saat uyumuşuz emzirememişyim düşmüştü. Sonea emzirince baktılar gayet iyi denildi. Ama annem ısrarla inatla bu çocukta sarılık başlıyo bu çocuk aç bu çocuk yalanıyo diyip durdu. O ara doktor geldi sorfuk saçmalamayın şekeri çok iyi sarılığında belirtisi bile yok dedi gitti. Çocuk kusuyo kakasını yaptı 2 kez gaz çıkarıyo gayet iyi. Ama uyuyo bu bayıldı açlıktan diyo. Uyandıramıylruz açlıktan uyanmıyo diyo. Bi saat önce emzirdim diyorum belki göğsün boş diyo akan ne diyorum bilemezsin diyo. Israrla mama vermek istedi ver anne artık dedim. Ayrıca ne yesem karışıyo. Eşim meyvesuyu almış portakallı içilmez vişneli olmaz kayısılı olmaz karışık olmaz sadece şeftali olurmuş. Salatada limon var yeme diyo. Çorbaya tuz attırmıyo. Sizce annem haklıda ben mi yanlış biliyorum