Kızlar 33.haftamdayim . İdrar yolu enfeksiyonu oldum o kadar da dikkat eden insanım gunluk 3 kere ic çamaşır değiştiririm, ilişki esnasında hep temiz tutarım, yakalanan var mı bebeğe zararı yok dedi doktorum suya bastırılıp içmeli bir kerelik ilaç verdi sizler nasil kurtuldunuz??