Erkeğe döndü mü 😂 Zaten 12 haftalıkken yapılan tahminler %100 olmaz ki. Benim oğlumun cinsiyetini doktor 15 haftalıkken söylemedi, daha çok küçük şimdi kesin olmaz dedi (ki bence 15 hafta normal, benim doktorum umursamadı sadece.) Ta 18. haftada erkek gibi dedi 😂 Detaylı ultrasona kadar kıvrandırdılar resmen, ama erkekti. Kızlarda yanılma olabiliyor ama erkek dediyse pipiyi görmüştür artık neredeyse 14 haftalık olmuş çünkü ❤️