Vildan1996 Kızlar benim kontrolüm vardı bugun biraz sancım var ama nst 99 100 lerde hep resim cektim yükleyemiyorum sizce dogum başlamışmıdır
Birgul Vildan1996 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
MissMuso Vildan1996 direk 100 ü görünce doğum başlamaz ağrılar düzenli sık sık ve sürekli olması lazım. Ben 33. Haftadan beri böyle sancı çekiyorum nst de çıkıyor. Şu an 40+2 ve hala doğuramadım.
Gurbetkusu_43 Vildan1996 Bu sancı eşiği doğum başladı yada başlayacak olmasını göstermiyor canım. Çünkü o sancılar hafif kıvranmalar oluyor. Ama gittikçe ağrının dozu artıyorsa evet doğum sancısı başlıyor demektir. Benimde sancılarım doğumdan bir hafta önce 140’ı bulmuştu ama sonra durdu geçti sancı 🤷🏻♀️ Ama ebeler bu düzende giderse ve yükselirse doğum başlayabilir demişlerdi eşimi de çağırmışlardı. Ama o hafta olmamıştı doğum. Bir sonraki hafta olmuştu 😊
Derya_derya Hayır yüzde doğum gelmiyor ,benim kaç keremiyiz oldu 34. Haftamdan beri kontrol altına aldılar erken doğum olmasın diye .Ama Zamanı gelmişse sancı düzenli çıkıyorsa doğum zamanı.
MissMuso Vildan1996 bende sıfır açılma hala doğum başlamıyor o yüzden. En son suni denenicek olmazsa sezeryan