cnn34 biz bibs kullanıyoruz. Hemen hastanede vermiştim. 10 aylık olduk şimdi. Meme reddi yaşadık 3 aylıkken memeyi bıraktı ama sebebi mama verdiğim biberondan kaynaklıymış. Ve çok mamaya düşmüş o yüzden bıraktı memeyi. 2.ye gebeyim bibs’i aylık değiştirmeniz gerekiyor. Ve zam gelmiş çok pahalıya tekabül ediyor. O yüzden 2. Bebeğe Philips Avent ultra air alıcam. Öneren çok. Bakalım