Sibelu Merhabalar. Hastane için pijama takımı alacağım fakat elbise olanlar mı mantıklı yoksa sıcak olacağı işin şort kısa kollu bir takım mı? (Elbiseyle sedyeye çıkmak kalkmak zor olur diye düşünüyorum) Alanlar link atıp tecrübeli anneler yorumlar mı 😍
Esra_G Sibelu ben uzun takım aldım alt üst, bir de sezaryen olur mu acaba son anda diye elbise aldım, sabahlık da ekledim, aman çorap da unutmayın bana çok kişi üşürsün yaz sıcağı olsa da patik istersin dedi :)
iremss Sibelu şortla ben hastanede rahat edemem diye üst düğmeli alt normal pijama koydm ilk doğumda da hem elbsşe hem pijama takımı koymştm rahat olmştu elbise gecelk hiç giymemiştm sezaryen olmştm
goldumsu Sibelu kesinlikle elbise olanlar önden düğmeli kısa şekilde. Zaten üstünüze çarşaf örtüyosunuz. Ben ilk gün sonda vs takılı olduğundan altım çıplaktı. İkinci gün pijama giydim eve geçerken ama perişan oldum. Hastane için en kullanışlı elbise.
Gizem0650 Normal doğum yapacaksan alt üst iyi olur bence ama sezeryan doğum yapcaksan elbise en iyisi ilk dogumumda elbiseyle rahat ettim şuanda sadece elbise.olarak aldım alt üst almadım
Eslem_1 Gizem0650 Esra_G ben de elbise giyeceğim normal doğumda olsa daha rahat gibi geldi penye gecelikler var pantolonu indir çıkar uğraşamam hiç..