Ben de zorla çalışıyorum valla şükürsüzlük olmasın ama10 saat pc başında oturmaktan fenalık geliyo, mola verip kalkayım 10 dk bile diyemiyorum çok yoğun, ama dediğin gibi hep doğum sonrasında izni uzatmak için dayanmaya çalışıyorum :/ pazartesi ben de rapor alacağım çalışabilir olarak