Nazife03 9 haziranda serkraj oldum dün taburcu oldum antibiyotik ve progestan 200mg kullanıyorum 2 gündür bugün ishal olmuşum bu normal mi acaba ilaçlardan mıdır
Tugcek33 Nazife03 geçmiş olsun ishal hakkında bilgim yok serklajınız nasıl geçti kaçıncı haftada oldunuz?
Nazife03 Tugcek33 21.hafta da oldum hicbir belirtim yoktu 9 haziranda detaylı ultrasona gittim tesadüfen farkedildi ve acil serkraj yaptılar
Nazife03 Tugcek33 ameliyat olsanda olmasan da erken doğum riski vardı olmam daha iyi dedi doktor mecbur ameliyat oldum iyi gecti ameliyatın dedi ağrı vs pek olmadı yatmam gerektiğini ve ara sıra evin içinde yürümem gerektiğini ani hareket etmemem ağır kaldırmamam egilmemem gerektiğini söyledi çok şükür iyiyim suan inşallah sağlıkla kucagimiza alırız
Tugcek33 Nazife03 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız, bende rahim yetmezliği varmış ileri haftakarda doktorum banada serklaj yapabilir o yüzden sordum🌸
Efnan Öncelikle kabız olmamaya bak ve sakin alaturka tuvalette ıkınma. 2.si serklaj sonrası mutlaka ama mutlaka idrar testi ver enfeksiyon var mı diye. Bende ameliyat sonrası enfeksiyon oldu. İshal için bişe diyemiyorum acaba ilaçlardan mi oldu sende?
Nazife03 Efnan alaturkaya yapma dedi doktorum egilmemem için enfeksiyon için dikkat et dedi ne zmn vermeliyim idrar testini perşembe oldum serkrajı antibiyotiğin yan etkisinde yazıyor aslında ishal diye ama bir yerde de erken doğum şüphesi diye okudum Korkuyom o yüzden
Efnan Nazife03 biraz bekle mesela 4-5 gün ilaçların etkisi azalsın olmazsa doktoruna da bir danış canım