Kızlar 34 haftalık hamileyim son üç dört haftadır göğüs uçlarımda küçük küçük kabuklanma oldu. Hiç dokunmuyorum koparmıyorum. Böyle olması normal mi sizde de mi böyle nasıl süt gelecek bu şekilde anlamıyorum. Bir de göğüs ucum küçük bebek tutmakta zorlanacak diye düşünüyorum. Önümüzdeki haftadan itibaren her gün mustela göğüs ucu kremi ve gümüş kapak kullanacağım. Sütyenler ister istemez göğse baskı yaptığı için göğüs ucu içine giriyor. krem ve kapak kullanıp bu konuda memnun kalan oldu mu? Faydasını görmezsem göğüs ucu kalkanı almak durumundayım. 🫤