Sans12 Ay bende bırakamadım ki 2 senedir kullanmama rağmen sonra doktoruma sordum doktor dedi ki stresini cekeceğine günde 2-3 bişey yapmaz ama gecen hafta gittiğimde bırakma vaktin geldi artık dedi günde 1 tane içiyorum hala
Dija07 Sans12 bana da hiç içme artık dedi 31 haftalığım. 1.500 kg azmış sebebi de bu olabilir dedi bugün sabahtan beri ağlıyorum
Sbm050421 Ya yanlış anlamayın yargılamak değil ama yazmadan da edemedim , içiniz nasıl elveriyor sigarayı yakarken içinize çekerken , ben yolda yürürken önümdeki içiyorsa onu çekicem diye bile uzaklaşıyorum ☹️😣
Prm-mrv Sbm050421 içmeyenlerin böyle tepki vermesi o kadar normal ki inan biz de içince vicdan azabı çekiyoruz içmemek içinde kırk takla atıyoruz ama olmuyor işte sanki ne varsa bu illette bi kurtulamadık
GamzeGuzeller Prm-mrv bence böyle düşünmeyin bakın bende kullanıyordum ve senelerdirrr günde 1 paket az da değil ama hamileliğimi öğrendiğimde bıraktım bu tamamen kafada bitirmek ve vicdan meselesi yani içmeyen için bu şekilde söylemesi kolay diye birşey yok bence ben içen biri olarak söylüyorum bunları çünkü çok şükür bıraktım umarım doğumdan sonra da başlamam şu düşünce çok yanlış ‘bebeğinizde bir sıkıntı oldu mu?’ Belki onda olmadı ama sizde olacak belki doğumdan 1 ay veya 1 yaşında ortaya çıkacak Allah korusun tabiki Rabbim hiçbir zaman kimseye böyle şeyler göstermesin ama demeye çalıştığım kimsenin bebeğini ve kimseyi kendinizle kıyaslamayın ve tek duam içenler için İnşallah bırakırsınız çünkü zorrr birşey bırakmak sizi anlıyorumm
Bbbbnn Bende önceden çok içerdim öğrendiğimden beri 11+6 olduk en hafif olan sigarayı günde 3 tane olarak içiyorum inşallah bir şey olmaz bebeişlerimize. Zaten hava içiyorum iğrenç bir şey
Prm-mrv Dija07 ayyy canım benim aglama daha çok stres yapma bebişine bırakırsın inşallah hepimiz bırakırız inşallah
Sans12 elifelif Dija07 ayy üzülme muz kaşar peynir süt ve yumurta tüket bol bol benim bebeğin kilosu haftasına göre ilerde cünkü günde iki tane muz yiyorum kaşar ve sütle aram pek olmasada yumurta 2 tane yiyorum öyle öyle kilosu arttı
1prenses2prensyenigebe Prm-mrv 3.gebeligimde bende içiyordum doğum yaptım hemen bebeği küvöze aldılar ciğerleri nefes almakta zorlanıyor dediler 1 hafta göremedim kucağıma alamadım inanın çok kötüydü şuan 4.ye gebeyim inanın demirden bile 1 tane ağzıma sürmüyorum sabret doğumdan sonra diyorum nolur bırakabilirseniz bırakın benim yoğun bakım doktorum çocuğa hiç mi acımadın dedi öldüm resmen orda
Prm-mrv 1prenses2prensyenigebe hadi ya hepimiz korkuyoruz böyle şeyler yaşamaktan nasıl bi illet insan nasıl zorlanıyor bırakmakta hergün dua ediyorum inşallah içmem diye inşallah içmeyiz hepimiz Allah sabrımızı versin 😞
Dija07 1prenses2prensyenigebe kimse keyfinden yapmıyor alemlere akmıyor herkesin yaşadığı sıkıntıyı KENDİSİ bilir ve doktor değil bir evladı en çok ömür boyu sadece annesi düşünür bir doktorun size böyle bir cümleyle böyle bir iz bırakmaya hakkı da yoktur .. siz zaten kendinizi suçlayacaktınız iyi halt etmiş afedersiniz