Hayal123 38 haftalık hamileyim kızlar.. bir haftadir akıntılar fazlalasti bazen taytima bile geçiyor 😕 suyum mu geldi deyip tedirgin oluyorum bakıyorum beyaz renkte hafif yoğun bir akıntı.. yasayan var mı bu durumu normal midir
cinderella Hayal123 evet aynen bende de son 3 haftadır baya dediğiniz gibi oluyo normal miş son haftada Rahim kendini hazırlıyo o yüzden
Esratayes Hayal123 bizde 33 haftalığız öncedende oluyordu ama bu aralar bendede aşırı olmaya başladı onunla birlikte sürekli iç çamaşırım ve pantolonum altıma işemiş gibi ıslak oluyor.
Bsk2101 33.haftanın içindeyim aynı durum iki haftadır giderek artıyor. Günde 3 4 kere çamaşır değiştiriyorum bu sebepten. Bugün doktora sordum normal olduğunu söyledi.
Epelinkiran Ben 38 haftalığım 35ten beri gelyo doktor normal dedi istersen fitil verym dedi bn istedm