Magk Ayrıntılı ultrason da bebeğimin böbreği 5 mm çıkmış doktor biraz büyük şuanlık bi sıkıntı teşkil etmiyor ileride kontrol ettirmeniz gerekir dedi bu durumu yaşayan var mı aranızda bilgisi olan sakıncalı bir durum mu