Mervezcanen Benim de sisti canim karbonat suruyorum yiyemeyecek kadar degil cok sukur ama normal bir durum kanayanlar bile var
SibelC Düzenli ve iyi fırçalamazsan şişiyor canım ara ara ben de yaşıyorum süt ya da yoğurt tüketmeye çalış ve dişlerini fırçalarken diş etlerini de fırçala kanasa bile sorun değil bir de paradontax diş macunu cok iyi geliyor bana da diş doktorum önerdi
Kmelikem Aynen paradontax çok iyi bu konuda ve diş ipi tavsiye ederim.. her gece ağzım kan dolu uyanıyordum diş ipi yaptığımdan beri hiç olmuyor..
Mervezcanen Melisymn hamilelikte cok normal canim sismesi flor yuksek macun kullan kefir de kalsiyum yuksek tuketebilirsin ama bazen de ne yaparsan yap sisiyor