Farmanur Hanımlar merhaba 33 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim 5 saattir aşırı ağrım var dikişlerim yırtılacak gibi acıyor. Yürüyemiyorum yere bastıkça sancı yapıyor Yarın kontrolüm var acilden gitmek istemiyorum sizce normal midir