Cok normal kasikta baslayan agri ile regl olacağımi beklerken 5 haftalik hamile olduğumu öğrendim agrim geçer diye ümit ederken bu sefer inanılmaz vajina ağrısıyla basbasa kaldım hemen ardindan parcalamak istercesine bi kasinti oldu suan 6 haftalik bebisimiz ve agrilarim kasintilarim geçti çok şükür. Doktoruma da sordum normal dedi rahim kendini hazırlıyorum 😇