Yisenturk maalesef bende bu dertten muzdaribim foruma bi bakayım yazdm sizin postu gördüm, bu benim 3. Gebeliğim ilk gebeliğimde olmadı oğlumda, iknci gebeliğimde kızım olacaktı ama kaybettim , bu gebelikte cinsiyet belli değil ama adet olacakmıs agrısı var, doktorum gaz agrısı olabilir dedi, probiyotik alıyorum biraz rahatlıyorum ama yine oluyor, dünden beri cok siddetli mesela, yarjn sağlık ocagında idrar testi vereceğim acaba enfeksyon mu oldum bilmiyorım. Birde düşük tehtidi atlattm o yüzden sürekli korkuyorum, tehlikesiz oldguby bilsem içim rahatlatacak ama 2. Gebeliğim kayıpla sonlandgı için endişen hat safhada