Busra101020 Merhaba 28 haftalık gebeyim dün doktor kontrolüm vardı doktorum suyun azalmış sınırda dedi korkma artar 10 gün sonra tekrar bakalım bol su iç, havuç suyu ve nohut tüket artar dedi başına gelenler var mı korktum biraz..
Sevgikelebegi777 Busra101020 merhaba bende de aynı durum var . Sıvınız yükseldi mi? Doğum şekliniz nasıl oldu ?
ElaRose Busra101020 havuç suyu armut iyi geliyor bol su ile . Benim de senin gibiydi düzeliyor merak etme
Busra101020 @“Bebekdelisi”# Bebekdelisi Umarım benim de artar. su içmeyi arttırdım , dünden beri havuç suyu tüketiyorum bakalım 🙏🏻
Bebekdelisi berilzumrut511 bana doktorum kısındı karpuz zamanı olsa onuda derım sana ama suan elımızde tek şey armut demıstı
Busra101020 Bebekdelisi çok teşekkür ederim dikkat etmeye çalışacağım. Armut yemeye ve karpuza da başlarım
Eylul41 Sevgikelebegi777 ben 33. Haftamda suyumun cok fazla oldugunu öğrendim. Buda erken doguma sebebiyet verebilir simdi 34 e girdim tekrar kontrole gidecegim . Doktorumun dedigi şey su hamur meyve tatli karbonhidrat bunlar suyu cokca arttiran seyler. Bende bunlarin hepsini baya tukettim hergun 2 tahe havuç yerdim sevdigimden ve sürekli portakal mandalina muz hergun muhakkak 2 tahe yiyordum. Meyveyi bile 2 3 gunde bir 1 tane yemem gerektiğini söyledi portakal havuc mandalina armut ve bol su icmek suyu arttirirmis ben gunde 4 litreye yakin su icerdim simdi 2 litreye düşürdüm benim gibi gidin tatliyi meyveyi hamuru basın mideye suyunuz bi anda yükselsin 😀
Sevgikelebegi777 Eylul41 ayyy keşke ya o kadar moralim bozuk ki . Dün gittik 37+2 de su azalımış 700 ml dedi Salı tekrar gel yine azaldıysa alacağız dedi . 3 güne yapsam düzelir mi dünden beri su ve havuç suyu tüketiyorum 🥲