Gulsumdamla https://ty.gl/e48ett1uma bizimkisi bu. 1 yıl olmadı alalı. Ben aldığımda 1700 falandı. Mağazadan almıştım.çevremde bu markayı kullanan çok vardı. O sebeple aldım. Gayette memnunuz. İstediğim yere götürüp, açıyorum hemen. 🌺 ben belli yaşa kadar oda yapmayı düşünmediğim için, 2. El vs düşünmedim. 2. El de alınabilir tabi para vermek istemiyorsanız. Bizim otomatik ve park beşiğimiz var sadece o yüzden kullandık kullanıyoruz da.