Kızlar doktorumuz bugün yüksek tansiyon nedeniyle haftaya alalım artık bebeği riske girmeyelim dedi. Tansiyonum hiç düşmediği gibi giderek yükseliyo her geçen gün..37+2 yada 3 te alacak. Zaten benim inatçı oğlum bacağıyla beraber kanala girmiş mecburi sezaryen dedi. Bugün bebiş 2500 gramdı en fazla 200 gram daha alır 3 kiloyu görmez dedi. Küveze girer mi acaba çok tedirginim. Dua edin bize nolur