Anncem Umudum bitti artık 🥲 Uzun süredir çocuk istiyorum ama olmuyor 1 düşükten sonra artık tutmuyor bu ay dedim artık salıcam yeter ne zaman olursa teste yapmıcam Dün lavaboda pembe leke geldi ve adetime 6 gün var ben adet oldum sanıyorum ama hala yok ne adet ne leke 😒 Yüne dayanamayıp erken gebelik testi yaptım negatif bilmiyorum erken mi yaptım 😣 İlk defa pembe leke gördüm ve heveslendim 😢😢😢😢😢😢
Zuhrezuhre Anncem sizi çok iyi anlıyorum umudu bitmiş biri olarak düşüğüm bile olmadi bir buçuk senedir uğraşıyoruz hiç bir problemimiz yok ama olmayınca olmuyor diyor insan artık 😥
bhrey Anncem bende sızın gıbıyım bır dıs gebelık bır kımyasal gebelik yasadım arık cok yoruldum 12 aydır denıyorum yapmadıgım sey kalmadı . ovülasyon catlatma iğnesi mfk artık bu ay reglı oldugumda aşılama yaptırıcm sınra bırakıcam artık
Btl_0909 Anncem bende varım canım hiç gebelik olmadı daha emin ol yalnız değilsin bizim imtihanımız böyle elimden gelen her şeyi yapıyorum yapmadığım şey kalmadı tedaviylede olmadı bu ay femaraya başladık inşallah bir umut olur çokda takılma bir kere gebe kalmışsın yine kalırsın zamanı var demek ki üzülme lütfen
Rainak Benim 3,5 sene olmadı, düşük bile. Cok takmıştım bi aralar. Ama doğru bir zamanı vardır buna çok daha fazla inanmaya başladım