arzum8683 Melekanne2606 ben kızımı orda doğum yaptım 2018 yılında almıyorlardı pandemide yoktu o zamanlar almıyorlardı yinede bende çok istemiştim babamız yanımızda olsun o anı görsün yaşasın ama kabul etmemişlerdi özel hastane ama işte etmediler neymiş bazı baba adayları şok geçiriyırmuş ameliyat hanede doktorlar babayla uğraşmaktan doğuma konsantre olamıyormuş bize öyle demişlerdi😐
ogrencianne35 Melekanne2606 pandemiden dolayı olduğunu sanmıyorum yani covid den dolayı almıyoruz diye bir açıklama yapılmadı bize kimseyi almıyoruz doğuma sizin dışınızda denildi ama diğer pembe mavi jimer gibi hastaneler alıyordu
Melekanne2606 ogrencianne35 Ben pandemiden dolayı almıyorlar diye biliyodum canım belki bu sene alıyorlardır diye düşündüm ondan sormak istedim bu sene doğum yapan var mı diye
Ebru1625 ogrencianne35 merhaba covid dönemin de hiç bir hastane doğuma kimseyi almıyordu Acıbadem de doğum yaptım kesinlikle alan hiç bir yer yok pembe mavi de kuzenim doğum yaptı geçen yıl bu yıl eskisi gibi eşler doğuma giriyor
Pelinerkan3008 Eşleri doğuma alıp almamaya hastane değil de doktor karar veriyor diye biliyorum. Mesela bizim doktorumuz hayat hastanesinin doktoru değil dışardan gelecek ama doğum orda olacak. Normal doğum olursa eşimi alıcak ama Sezeryan olursa alamam dedi.
Qwwertyvjh ogrencianne35 babayı doğuma almıyolar mı ben sırf o yüzden hayat hastanesinde istiyorum doğumu yoksa şehir hastanesine gidicem bunu kontrolümde sorayım özlem hanıma
Melekanne2606 Pelinerkan3008 Değişik cidden o doktor alabiliyosa o hastanede çalışan doktorlarında alabilmesi gerek
ogrencianne35 Ebru1625 ben 2021 de doğum yaptım da haziran ayında biri doğum yaptı o süreçte pembe mavi de doğuma girdi diye biliyorum eşi