yenihesap13 Merhabalar 13 mayıs son adet günümdü 13 haziran günü kan testi verdim ve değerim 27 cıktı 2-3 gün öncesinde de idrar da pozitif çıkmıştı Ama hemen 13 haziran akşamında regli oldum aklım karıştı açıkcası
Adakiz44 yenihesap13 canım doktora bi görün istersen 5 in üstünde değer hamilelik var gösterir benim teyzem kuzenime hamileyken 9 ay adet gördü ve hamile olduğunu doğurduğu zaman öğrenmiştik kısa zamanda doktora görün bence 🌺 Allah korusun belki bebek tutunamamıştır adetle beraber atılmıştır vücuttan
Zuhrezuhre Adakiz44 bunu bende duymuştum hamile kalıp regli olma durumu gayet yaygın hatta bilinenin aksine 😊
Sebolele yenihesap13 canım herhangi bir süreç yok bakmasaydın farketmezdin bile kimyasal gebelikte yumurta ve sperm kusa süreli dölleniyor ama sağlıklı olmadığı İçin beta değeri hafif artıp düşüyor sonra adet oluyorlen genel adet günlerinde veya adetten birkaç gün öncede olabilir korkulacak birşey yok normal adet gibi düşün
Sahranr Tusami doktorlarda kimyasala boş gebelik gozuyle bakiyor oyuzden öyle soyledim Allah bidaha yasatmasin
Bekleyenler yenihesap13 ultrason da Rahime vetüplere bakılmalı. Benzer durum yaşadım. Dış gebelik olmuştu. Ama benim beta çok daha yüksekti
busrazz yenihesap13 yenihesap13 implantasyon kanaması olabilir . Bebek yerleşmeye çalışırken kanama olur . En iyisi doktora gidip öğrenmek