ikizannesi34 Kızlar bi iki gündür aşırı kaşıntım var ve isilik gbi bişeyler çıkıyor vücudumda bunun sebebi nedir başına gelen varmı? Perşembe günü sezeryanım var bişe olur mu acaba en çok bu canımı sıkıyor
iremss ikizannesi34 isilik gibiyse sorun olmaz ama farklı şey olması ihtimali varsa kn tahlili ver sağlk ocağında karaciğer değerlerine bakılsn
brfns ikizannesi34 yediklerine dikkat et benimde 9 gün sonra sezeryanim var ve bunca zamana kadar yumurta yiyordum birşey olmuyordu şimdi yediğim zaman alerji oluyorum heryerim kabarıyor daha doğrusu kızarmış yumurta yiyince oluyor.
ikizannesi34 brfns sabahları yumurta yiyorum evet ama hep yiyordum sonradan da yapar mı bilemiyorum :(
Deemetibostnci Sıkıntı dan alerjik bi durum olabilir doktor bulamazsan bile aile hekimene göster bu ne die
kubumom Puppp diye bir rahatsızlık varmış, benim de karnımda tam çatlakların üstünde kırmızı kabarcıklar oluştu yanarak kaşınıyor.. geçen hafta safra asidi testi yaptırdım temizdi, alt ast normal sadece karnımda kaşıntı var
ikizannesi34 brfns bu sabah yedim yarın yemicem inşallah hafifler dayanılcak gbi değil malesef, teşekkürler bu arada