Adalia03 Sizce ikili takımlar mi tercih edilmeli doğum ve doğumdan sonrası için yoksa tulum mu giydirilmeli bebeklere 🥰
iremss Adalia03 ben ikili takımdan memnun kaldım çünküüüüü tulum giydirdikçe bebeğim ağlıyodu hiç kullanmadm