Bugün kontrolüm vardı gittim hastaneye doktora çok ağrım olduğunu soyledim hiç nst bile istemedi normal ağrılar dedi beni eve gönderdi bebeğin çok aşağıda dedi ameliyat yerinde incelme var inslh açılmaz dedi hiç bişi anlamadım ne yapmam gerektiğini bile söylemedi benim gibi olan var mı aranızda 33 haftaligim