pamukannesi25 Kızlar bana özelde doktorum yüzde 80 kız ama belli olmaz değişir bekleyelim demişti . Tecrübelileri bekliyorum sizce ne ?? 😄
Efnanada pamukannesi25 Maşallah sağlıcakla kucağınıza alın bana da 12 hafta da kız dedi 18 haftada erkek dedi 22.haftaya girdim daha netleşmedi 😂
pamukannesi25 Efnanada ben bugün ısrarla sordumm dedm değişir mi kesin mi yüzde yüz mü 😂 fotoğraftan sonra bende emin oldum kız olduğuna . Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz 🙏🏻 Sizde varmı fotoğrafı mı gördünüz mü net erkek dedi mi 😄
Efnanada pamukannesi25 Maşallah hayır olasılık üzerine konuştu hep bebegin pozisyonundan dolayı fotoğrafı var fakat bacakları hep kapalı ya da sırtı dönük duruyor😊