Esray435 Merhaba arkadaşlar cuma günü kandan test yaptırdım beta 2466 çıktı bugün doktora gittim kesesini gördük ama doktorum 3 4 haftalık olduğunu söyledi.4 haftalık gebelik için yüksek değil mi değerim
Rabia54 Esray435 benim 5 haftada 32 bindi ve doktor çok fazla demişti çoğul olabilir vs dedi ama tekti ve 28+4 olduk bence normal sizinki 😊
Melikezturk Esray435 yaa bende 15 günlük hamilleydim yaptırdım kanda test beta hcg 5207 çıktı o zamanlar 15 günlük hamilesin demişti doktorum bakıyorum herkese göre benim değerim daha yüksek çıktı suan 4 + 6 haftaligiz
Elfsglm [bilinmeyen] Benim adetime 7 gün vardı 36 çıkmıştı 3 gün sonra 107 ye çıktı daha da baktırmadım şuan tam adet gğnğmdeyim birkaç gün geçsin de baktırıcam yine betama 🤷🏻♀️ Benimde düşüktü yani 🤦🏼♀️
Esray435 Belirtileriniz başladımı kızlar bende benim bu hafta bulantılarım başladı hafiften yemek kokuları rahatsız etmeye başladı sizde de varmı
Smyragl Esray435 canım benim ilk kan verdiğimde 4 gün geçikmede 1363 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim 4723 çıktı normal yani
Elfsglm [bilinmeyen] biliyorum 😂 benim de sata göre gebeliğim şuan 4+1 bir iki gün daha geçsin yine baktırıcam betama yükselmiştir diye düşünüyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️