Asiyeklkvn Kesinlikle Rize’de devlet Hastanesi’nde filiz erdemli tavsiye ederim. Ben normalde Ankara’da yaşıyorum fakat tayinimiz çıktığı için doğum ve taşınma aynı döneme denk geldiği için Rize’de doğum yapıcam memleketimiz orası. İki teyzem de iki doğumunu filiz hanimda yaptılar bana çok önerdiler. Bayramda rizedeyken gidip önden ne olur ne olmaz diye muayene olayım Filiz hanıma dedim ve çok sevdim. Hatta teyzem bir doğumunu şar’da yapmıştı ve dediki keşke devlette yapsaydım onu da resmen paramla rezil oldum. O kadar güzel ilgilendiler ki teyzemle filiz hanımın ekibi olsun hemşireler olsun çok güzeldi bizzat şahit olmuştum. Ben de gidip muayene olunca çok sevdim bilgili tatlı bı kadın. Araştırmadansa kesinlikle devleti öneririm ve doktor olarak da Filiz hanım 🌼