bendeanneyim1 kızlar doğumu burada düşünüyorum ama henüz herhangi bi doktora muayene olmadım var mı beğendiği tavsiye ettiği doktor olan?????
damla-6992 Adalet zati can hocayı tavsiye ederim. Çok tatlı bir kadın. Ona gidiyorum bende nasipse orda yapicam doğumu.