nilayakinci Benim Bat 16 Haziran ama herhangi bir belirti yok :) Sizlerde belirti veya gebeliğini öğrenen var mı 😍🌸
_peritozu nilayakinci 17 hazıran 7 gün kala testte cıktı şuan 2 gün var sabah test yaptırdım bekliyorum henüz cıkmadı sonuc 😍
ParildayanYildiz nilayakinci 1 gün gecikmem var ama yumurtlamam da geç olduğu için gecikmiş olabilir diye düşünüyorum ben canim
Motherbabyy nilayakinci benimde 18de 2 gün önce dayanamayıp kan verdim sonuç 0.2 hüsran. Regl bekliyorum aşılamaya başlayacağız inşallah