7+4 haftalığız Kanamam var 1 haftadır doktor progestan 200mg verdi nasıl kullancamı söylemedi ilacın üstünde suyla yutun veya fitil olarak kullanın yazıyo hangisini yapcamı ve ne kadar kullancamı bilmiyorum yardım edermisiniz lütfen faydasını gören yada yan etki yaşyan varmı aklımda cok soruvar şaşırdım napıcamı