-Naz- Kızlar benim bel , Kasık ve göğüslerde ağrı var acaba bebek mi hasta mı olacam. Geçen ayda bel ve kasık ağrısı oldu snra hastalandm bu sefer göğüs ağrısı başladı
-Naz- Adakiz44 geçen ay 19 oldum . Bugün oldum kısmet herhalde adet belirtisi 2 aydır korunmayı bıraktık böyle oluyor
Adakiz44 -Naz- canım adet belirtisi gibi günün yaklaşmış çünkü ama inşallah bebektir Rabbim kucağımızı boş bırakmasın günün geçerse test yaparsın inşallah bebişin vardır 🙏
-Naz- Adakiz44 adet oldum . Kısmet gelecek aya . Amin rabbim isteyen herkese versin 9 yaşında kızım 4 yaşında oğlum var . Oğlum dyor anne kardeş artık kısmet