Eslemiqooo Mervedez159 sancın başladığında koyuluyor ve Meryem süresi ayetel kürsü felak nas okunuyor 🌸🌸
Sonqulbulut Mervedez159 1 Yasin-I Şerif Fatiha,ihlas,felak ,nas,ayet el kursi (41 tane) Tekrar Yasin I Şerif Yalnız doğum bitince otu bağlamak gerekiyormuş deneyen arkadaşım oyle yapmamı önerdi.Rahim daha hızlı toparlıyormuş.
Sonqulbulut Mervedez159 Ayrıca siz zaten o stresle yapamazsınız onu yanınızdaki yakınınızın yapması daha uygun olur duasını, suya koymasını akabinde bağlamasını..
Mervedez159 Eslemiqooo mesela bazen kaç hafta önceden başlıyo sancı hemen ozaman mı koycaz yada hastaneye gidince doğuma girerken bide bi soru daha otu suya koyarkenmı du okunuyo
13-rayne-06 Mervedez159 doğuma girdiğin an bi yakının annen yada eşin koysun duasını etsin doğum bitincede çıkarmak gerekiyor.
hunilimom Mervedez159 çöpe atabilirisn yada onun kendi kapaniyor kenarda dursun dersen dursun ben çöpe atmıştım