seventhings Arkadaşlar 2 seferdir sağlık ocağında test yaptırıyorum rutin testler ilkinde açlık kan şekerim 56 çıktı 2. Sinde iste 59 çıktı çok düşük değil mi bi sıkıntı çıkarır mı doktorumda gördü bişey demedi ?
Sedef1802 Benimki de çok düşük benimki 45 çıktı.doktorum şeker yüklemesinde detaylı konuşuruz dedi.bide tavsiyem çok aç kalmayın.ben 2 saatte bir muhakkak biseyelr yemek zorundayım yoksa elim ayağım titriyor.