Anncem adetime 4 gün varken hafif pembelik geldi. Ben adet işareti sandım çünkü adet ağrısı gibi karnım ağrıyordu. Ama sonra ve sonraki günler adet olmadım. Adetim normal gününden 4 gün gecikincede test yaptım hafif silik bir çizgi çıkmıştı. Adetin gecikmeden test yapınca genelde çizgi çıkmıyor. 3-4 gün gecikmesini bekle en az 🙂