Karakara1598 Arkadaşlar bu ay klomen kullandım dün adetin 26. Günüydü test yaptım negatif gögüslerde agrı acaba testi erken mi yaptım böyle olup daha sonra pozitif gören oldumu
Senagg Bu klomen maalesef insana çok fazla gebelik belirtisi yaşatıyor canım. Ama inşallah senğn vardır da yaşıyorsundur🤲🏼 adetinin geçmesini bekle en iyisi
Karakara1598 Senagg evet malesef psikolojik olarak ta sanırım belirtileri aramaya başlıyorum teşekkür ederim inşallah isteyen herkese nasip olur
M-eng95 Karakara1598 canım 3 kez klomenls denedim ama benim olmadı sonra kendiliğinden oldu sana bir de MFK tavsiye ederim baya memmun insanlar bir araştır istersen