gecemm Kızlar dua edin yatış verildi suni sancıyla doğuma giricem gebelik şekerim olduğu için. Şuan yemek yemeye gidiyorum sonra gidip yatıcam umarım güzel ve kolay bi doğum olur. Çıkar yazarım 😊 dua edin 😊